Ovärda saker, men varför inte.

nu har jag suttit och lagt in massa bilder på min bilddagbok, eh lol. varför vet jag inte för jag hade ingen tid jag ville slå ihjäl. så att säga. men som den dumma människan jag är så gjorde jag det ändå! så nu har jag några nya bilder uppladdade om dom senaste dagarna om det är någon som är nyfiken på bilder.

det gick inte att skruva upp draperiet idag, brorsan gick och la sig klockan 8. (eh?!) så papi ville inte borra när han sovde. plus att han kan tydligen inte använda våran vanliga borr (som dock jag och mami använde för att skruva upp mitt ljusträd) utan man måste ha en slagborr. ah well, det kommer i alla fall bli gjort. hoppas min klänning kommer snart också.


sweetness
sweet like sugar caramell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0