Mothers day.

morsdag idag har det varit minsann. dock så uppvaktade jag inte min egen mor så bra som hon faktist förtjänar, men jag hoppas att hon vet att jag älskar henne ändå. i alla fall så bakade vi rabarberspaj idag, god blev den! tog med den ner till farmor och farfar och käkade morsdags fika som vi alltid gör. sedan så visade jag min balklänning och vi kollade på allt som farmor skulle hjälpa oss med. fållning, syning o.s.v. riktigt trevligt.

annars så har det varit en riktigt rastlös dag. jag vet inte riktigt, men jag har känt mig rastlös hela dagen. sjukt wierd. det är som att jag haft spring i benen fast jag har inte haft ork till att röra på mig. så jag har mest legat i solen och gottat mig eller funderat över min tattoo.

dock så hämtade vi upp mormor kring 6 och begav oss till djurparken för middag. det var riktigt gott faktist, även fast betjäningen var den sämsta jag någonsin varit med om. haha, fjasko! dessutom var jag så otroligt mätt efter allt jag ätit idag så det resulterade i en riktigt illamående känsla. inte roligt. skulle dessutom åka förbi ängkling på vägen hem men killen var på ica så det blev inte så.

nu känner jag mig rastlös som tusan igen, så jag funderar på om jag ska sova. haha, min lösning på alla problem. kändes lockande. verkligen.

sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0