Marie har chans på mig.

jag måste ju bara få säga att randomness is the shit. det finns inget bättre än att lyckas med något som man absolut inte hade tänkt alls. det är en sådan underbar känsla! och den känslan hade jag hela gårdagen, eftersom jag hade det så sjukt roligt!

skrev till Ante kring 9 på kvällen och undrade om han inte kände för att dra ut när han kom till Lycksele igen. som tur är så var han på, så jag anlände till honom kring 10. så drack vi jävulen för att hinna när hotellet var gratis, men vi misslyckades och gav upp.

vi kom oss till hotellet kring 11 kanske, och det är ju egentligen den bästa tiden att komma. innan det så är det så lite folk där. anyways. jag hann bara till dansgolvet då jag hörde en röst skrika mitt namn, fast jag var inställd på att gå på toa så jag sprang iväg och låste in mig i ett bås. flickan som sedan stod där var vacker som en dag och var klädd i likadana färger som jag, haha. a little bit funny.

tiden fram till klockan 2 spenderades som vanligt på hotellet, med mycket prat och dans och underbara människor. innan kvällen var slut hade jag tillochmed hunnit önska DEKADANSEN, vilket då blev kvällen höjdpunkt. i och med att jag inte trodde dom ens hade den låten, så jag blev glad som tusan!

efter hotellet blev det en promenad till ansiapizzeria som var stängd när vi kom dit, så benk strejkade på en bänk. vi fick skjuts till Ibbes där vi nog skrattade iväg alla kunder, med tanke på att vi var sist ut från stället och vi skrattade faktist jävulen. you have a sarcasm sign?

sedan blev det en rolig promenad hemåt. benk taggade mig jävulen till Storumandagar så vi får se hur det blir och går. jag och bästis gick hem till mig och hoppade på rickard som låg i min säng och sov? där vi lolade oss åt att mina glasögon lyser jävulen i mörkret alltså, det är så fränt. det gick dock inte att ta kort på så vi blev lite emo, men klarade oss. ante drog sedan hem och jag somnade och sovde jävulen!


jag och bästis åt jordgubbar

vi hade lite roligt åt våra fula interna grejor

marie var snygg som vanligt, dock i mina brillzZzz

pizzan var goood. thank you Samuel.

solen gick upp när vi gick hem

boyah, babe!

idag har jag inte gjort något alls i princip. det har ju inte rickard heller, med tanke på att han har klev ur sängen en gång för att gå på toa. I even made him food, som han åt i min säng och nördade TBBT som jag så fint fått honom att se på. dock har han begett sig hem nu och jag måste hjälpa min kära familj att kratta och plocka kvistar. I'll be back before this banana hits the ground!

Kommentarer
Postat av: M

Haha det är underbart när vi leker. Måste göra det oftare och under sommarens regniga dagar blir det TBBT jävulen! Älskar min present för övrigt, ska fan börja samla!:D

2009-05-27 @ 13:56:19
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0