Kommer alltid vara en del av mitt liv, yeah.

idag känns som en konstig dag, jag vet inte varför. jag sovde otroligt oroligt inatt. vaknade flera gånger och har svårt att sova, lol. men ah, jag fick i alla fall sömn. synd att klaga. dock känner jag mig allmänt seg i huvudet och kroppen. jag börjar tro att jag har en tumör någonstans i kroppen, för jag typ dör ut känns det som. wierd.

det värsta med idag är att jag måste göra något, men jag kommer inte. för att jag.. jag vet inte, jag känner mig tom. ah well, orka negativa tankar. fast jag sitter och har ångest över jobb också. mitt i allt mitt selfpitty. feel bad for me. I'm poor.

dessutom börjar Cyanide and Happiness bli sämre och sämre. dom har inte sånna roliga serier så att jag gråter i flera minuter längre. I wonder where everything's going. bäst jag sätter mig och ser på TBBT. kärlek.
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0