If kissing was deadly.

första skoldagen på över 10 dagar. känns tungt. nästan så att jag har glömt bort hur man gör - hur lyssnar man på folk? när jag skulle skriva kändes det precis som, har jag lärt mig att stava? men ah, det gick vägen i alla fall. gick bättre än det brukar, kändes det som. vi började ju på någonting nytt på fysiken, så jag måste ju lyssna.

snacka om att jag hade hemlängtan igår, herregud. jag prata nog konstant hela kvällen utan att faktist ha något att säga som folk vill höra. hade jag varit rickard hade jag varit jävligt less på att höra min röst, ärligt.

sen kunde jag inte sova på kvällen för att jag var så lycklig att jag var hemma, äntligen. kändes nästan som att det var en dröm och jag skulle vara borta när jag vaknade. så jag ville inte somna. I was afraid of sleeping.

kanske var historien en fjäril på nål
vacker att titta på men vingar som inte slår
I've missed
my sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0