Everyone who loves to live.

att försova sig is not the shit, samtidigt som det är the shit. ur skönheten i sängen så är det så much the shit. fast sedan så missar jag ju massa lektioner, två, och det är ju aldrig bra. men jag klarar mig nog. sedan att vakna av ett "Godmorgon älskling" är ju det bästa som finns!

känns helt underbart att man bara går 2 dagar denna veckan, jag slipper den jobbigaste dagen! dock så måste jag plugga jävulen nu när jag är ledig, och det suger ju. sedan måste jag tänka, grubbla och fixa mig en utstyrsel tills på fredag. någon som har några förslag? jag ska på maskerad och får klä ut mig till vad som helst. jag och snygg funderade på att teams klädsel med varandra. gosch, jag som har så dålig fantasi. hur ska detta gå.

för övrigt så har jag helt cpont i kroppen efter i helgen, jag fattar inte! jag har ju ont i benen för att jag dansade jävulen, plus att vi var ju och gick på stranden. men varför har jag ont i armarna? varför? jag fattar inte, ganska roligt. ah well, pain som pain. I'll live.
sweetness
I like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0