Almost like it's done.

jag har i princip fastslagit att jag ska tatuera mig. jag måste bara få ihop pengar, sen är det som gjort. ah, kanske måste boka tid också men bagateller. kan dock inte göra det innan jag fått ihop pengarna. vore ju en smart idé att fixa det först. någon som vill köpa mig? för ett tag kanske?

dessutom är det way too hot ute, man kan typ inte ens leva. nog för att jag ääälskar värmen och solen och allt. men i lagom doser, inte allt på en gång. känns som att vädret försöker make up för allt dåligt väder vi kommer att få sen - på balen. men se du, det går inte för sig. för sol på balen ska det vara och det spelar ingen roll hur fint väder jag än får fram tills dess - I want it!
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0