À Paris!

nu har jag redan spenderat en dag här i härliga, härliga frankrike. för härligt är det, herregud. efter att ha flugit för första gången i mit liv ner till arlanda, och sedan sovit där (vilket var en upplevelse i sig, men jag sovde nog mest av alla), så tog vi flyget till Paris klockan 06.40 i morse. somnade på planet igen, nice.

jag har varit med om så mycket idag så det finns inte. känns som att jag levt en vecka på en dag. mitt knä värker som tusan, men det har varit värt det! jag har sett hur mycket som helst och allt brödsäljande har verkligen varit värt det. oj, vad lycklig jag är.

vi satt oss på Montmartre trappan i någon timma för jag blev helt förälskad i Youri som stod och sjöng och höll igång allihopa. han sjöng som en gud och mitt hjärta smälte. plus att han var så himla charmig och höll igång alla, jävulen vad jag sjöng med. me like !

I LOVE PARIS.
sweetness
i miss you, I miss you, I miss you, I miss you!

Kommentarer
Postat av: Bög

Mroaw :) i miss you :)

2009-05-03 @ 03:04:44
Postat av: Henkebenko

Hoppas nu du har det underbart i snigelland. :P Fota mycket fina bilder så vi får vara lite avundsjuka sen. :D

2009-05-06 @ 19:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0