Ninja.

dagens minus

franskalektion. galet vad längesedan det var - 2 veckor mest precist. det har känts som ett åt, för det har varit så skönt. jag trodde inte att jag skulle njuta så pass mycket som jag gjorde. men now it's here again och det börjar lika jävligt som det alltid varit. God must hate me.

jag får ont i knäet av ingenting. jag kan gå på stan i 20 minuter och mitt knä skriker "KILL ME", hur irriterande tror ni det är!

att vi bor i en liten stad - det finns ju inga affärer här! jag och mami skulle dra på stan för och kolla på lite saker som vi kan inköpa till rummet men antingen är affärerna stängda eller så har dom bara skräp - what a town!

dagens plus

min mami! hon bjöd mig på lunch idag och vi käkade massa god på Indo, usch vad gott det var. sedan strosade vi runt på stan och kollade på begagnade grejor och på färg till mitt rum! och vi hittade två helt underbara färger - som hon dessutom hjälpte mig måla upp! God bless my mum!

min papi. han är världens bästa papi för han köpte massa färg och schabloner (hur det nu stavas) åt mig idag. och det var inte direkt billigt. jag kan inte fatta varför färg ska vara så dyrt?

mitt nya rum! omfg, det är så snyggt så jag dör. vill att färgen ska torka übersnabbt och att jag hade någon som målade alla väggar när jag sov och var i skolan imorgon. jag kan inte längta mer tills allt är klart.

Kommentarer
Postat av: M-and-a

Jag gillar att du skrev: - Usch, vad gott det va!.. hahaha...



Söt Marris, have a nice day <3

2009-03-22 @ 16:33:20
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0