Mandis.

har varit min sysselsättning ikväll, förutom när jag började städet nere i källaren med mami. men det kom vi inte alls så långt som jag hoppats med. tur att det är en dag imorgon!
jag har i alla fall hunnit med en massa ikväll, även fast den började efter 9 säkert. drog till hedlunda med mandis och besökte K-man in en stuga där med, hmm hur ska jag uttrycka mig, människor? Lindrigt sagt, tänker inte uttala mig mer i den punkten. vi blev dock inte så långvariga p.g.a... människorna? i alla fall så drog vi hem till mandis och lirade fett med GUITAR HERO! och hon ägde mig i alla låtar, konsigt. kan ju vara för att jag bara lirat på Hard i vad, två dagar? men jag är inte pörken för det!

vi åkte med tony och mange i tonys bil en sväng också. fett med bas må jag säga, det var nice. sedan så blev det mer GH. mina fingrar var ganska döda redan då men vi åkte iväg till hedlunda igen för att hämta K-man, som låg helt död på en säng där. dock så sov han bara, förbannat tungt! vi lyckades få med honom till manda, där vi lirade mer och jag fick äntligen äga nägon! (att han var helt packad kan vi ju hålla hemligt för min skull?)

och nu så är man hemma igen, shit alltså. klockan är redan efter 4 och jag borde bannemig varit i säng för flera timmar sedan. men tusan också, det var värt det! had a great time so, thank you. mandapanda <3
nu är det hejdå och god natt! kung AngKHA!

Kommentarer
Postat av: Mandis

Marlene, du är verkligen min största kärlek här i livet! (nu syftar jag inte på vikten så ta inte åt dig).

Du är en av de få personer som jag kan prata med och verkligen berätta hur jag känner.. Jag får ångest över hur mycket du har hjälpt mig här i Lycksele för att jag inte har funnits där för dig.. I'm sorry.. And i will always love you.

Kung anka is out.

<3

2009-03-10 @ 13:44:24
URL: http://pamillimtern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0