Longing for things that I'm longing for.


det är ganska konstigt ibland hur man kan längta efter saker man inte riktigt vet vad det är, men man längtar ändå efter det. eller när man saknar något man egentligen inte saknar, men man saknar det ändå. även fast man inte vill, även fast man inte borde. om man ändå kunde styra sina känslor. det hade varit hur nice som helst. I'd been the happiest girl on the planet, fo' sho'.

jag hatar att känna saknad, det är det värsta som finns. saknad i alla former. saknad efter stunder. efter tårar. efter närhet. efter älskade vänner. efter minnen. efter platser. efter känslor. saknad efter kärlek. jag hatar att man bara saknar det man inte kan styra över. saker som bara händer en gång eller saker man inte har någon inverkan på.

jag hatar mig själv för att det jag inte kan styra över hindrar mig från att få det jag saknar. hindrar mig från att längta. hindrar mig från lycka. saknader som jag inte vill känna känner jag ändå. känslor är överskattat. I wanna be out. pull me through.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0