Jävlar i min låda.

helt galen kväll igår, och ack så random. förfest hos rickard med musik, GH3, vattenpipa och, ve och fasa, melodifestivalen. but I loved it so. jag fick spela Darin låtar hela kvällen och se simon darra runt med kolet. it was great. sedan blev det hotellet kring 11, sweet. vi höll inte på att komma in för att vakten tycke vi var för fulla eftersom två av oss tappade sitt leg på golvet. men jag övertygade han att vi var tillräckligt nykter och jag skulle hölla ett öga på dom. så vi fick komma in.

det var chockerande mycket folk ute! helt galet. jag träffade massor med underbara människor. detta var dock efter jag skickat hem min fru som blev en aning för vingelbent, haha. och jag fick dessutom creds av vakten för att jag skickade hem henne. när vi kom till garderoben och hämtade hennes jacka så kom vakten fram till mig och ba "blev hon utslängd av en vakt?" så svarade jag "nej, jag skickar hem henne." och då blev han en aning förvånad och svarade "aha, vad bra gjort av dig". kändes förbannat bra faktist. ägde sönder den vakten.

sen efter det blev det mycket funfunfun. träffade marie, henrik, tobias, linus, magnus, ida, jennie och massa annat fint folk. det var riktigt riktigt trevligt. jag fick dock inte dansa särskilt mycket, men jag fick i alla fall upp ante på dansgolvet en gång på en svängom. nice! sedan fick jag förstås en dans med vackra marie karlsson - love it !

efter hotellet så fick jag en dans av linus på gångstigen till statoil. dock slutade det i att linus blev kär i sig själv - vilket var lite fail. men jag fick i alla fall en dans! jag är nöjd. sedan så beställde rickard en burgare och jag fick tuggummi. stod och väntade medans grabbarna åt och vem uppenbarar sig inte framför mig om inte min älskade Angel himself. älskade daniel robertsson, long time no see. det är alltid lika trevligt att träffa honom. so I huged him of course. pratade lite, skrattade. I love it. dock så tog ju härligheten slut och jag, rickard och andreas gick mot patrik för efterfest.

väl där så var patrik, lisa, rauko, tobias och linus. satt och hängde i soffan, simon kom efter ett tag också. vi satt och chillade och jag hade ett långt trevligt talk med min underbart dansande vän linus! det var trevligt, enda tills stunden han bestämde sig för att dra. sorgliga stunder. och efter klockan 4 började det bara sina ner till det var jag, rickard, andreas, patrik och lisa kvar. patrik somnade sittandes i soffan med tröjan öppen. lisa somnade stunden därpå, bredvid. och resten satt och snackade hela natten lång! vi satt i patriks vardagsrum och såg solen stiga upp. vi låg kvar i soffan och snackade tills 9, då andreas drog hem. och halv 10 då jag och rickard gick skilda vägar hem till varsitt.

kan inte annat säga att jag hade en helt underbar kväll! det är så fantastiskt vad man kan ha bra vänner. osch what I like it. nu ska jag se på Big bang theory och försöka att inte somna. har redan ätit jäuvlen för att inte somna. lite energi hjälper alltid. mami försöker få med mig ut och busa med brorsan, but dude. seriously?
Count för hur många timmar jag varit vaken i streck: 24

bilder kommer upp senare på pixbox.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha nice :D

2009-03-15 @ 13:52:05
Postat av: M

<3

2009-03-16 @ 10:05:20
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0