High five.

galet vad allting känns såsigt. plus att jag är hungrig 24/7 - varför?! jag blir typ irriterad. jag hatar att vara hungrig, det är  pain. bättre förut när jag aldrig var hungrig och åt i princip aldrig för att jag inte kände för det. fatta vad chill, då behövde jag aldrig hungra jävulen.

just nu sitter jag bara och väntar på att min lektion ska börja. och det är lika tråkigt som det alltid är, usch. jag önskar att jag bodde närmare så jag kunde gå hem på det här rackars hålet! jag känner mig som en outcast, sitter själv och tittar snett på folk. they most think I'm nuts. men jag bryr mig inte. fast jag skulle bli rackarns glad om någon kunde komma med en fet macka med skinka, ost, gurka och tomater på. alltså varför, att jag ens nämnde det. galet, jag måste käka något.

ikväll så ska jag diskutera med min folks om färg och sådant så att dom kan inhandla det imorgon. sen så kan jag springa jävulen hem imorgon och måla! shit shit shit. jag vill bara att allt ska vara färdigmålat så jag kan börja lasta in grejor dit. fast jag kan ju börja sy kuddarna nu, hm, tur att jag kan tänka.

måste nog också plugga matte, eftersom jag kanske ska ha prov på fredag, men det är inte säkert. men det är bättre att jag i alla fall kan det även fast det blir nästa vecka. annars måste jag plugga jävulen för att hinna. sedan måste jag skriva klart historian till på torsdag och hitta en artikel om israel, blä. men det ska nog gå. nu ska jag fetch a friend och handla något ätbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0