Hate for things I can not do and things I do too much.

ja, dagen igår blev ju jävulen. helt otroligt hur jag alltid, den senaste tiden, lyckas dricka för mycket så jag blir illamående och måste kräkas. det enda pluset med det är väl att jag är full och att jag kräks äcklar mig inte lika mycket som om jag vore nykter. men still, vem vill kräkas.

i alla fall. även fast detta så blev kvällen lätt 5 av 5 toasts. fast alexandra och martina kunde ju ha varit en aning snabbare hit. så kanske vi hade kommit oss iväg tidigare och kanske fått mer utav kvällen. men, som sagt, det blev ju asnice ändå. vi lyckades ju få oss skjuts till johan och från tillochmed.

lite roligt att när man kommer till Johan så är det första man ser en Johan som står på ett bord och skriker, utan byxor dessutom om jag inte minns helt fel. sedan så alla kramar är ju alltid tummen upp. även om dom ibland kan vara lite nonchalanta ;) men allt som allt. bra folk, bra folk och bra folk. dock måste jag klaga på Johan att han inte hade någon av mina låtar som jag ville höra på! men ah, jag var ju packad så jag kunde ju egentligen inte bry mig mindre.

live's good, life's good. även fast jag inte fick alla ord sagd så blev det ju bra. It'll come. time will tell, jag måste bara sluta tänka på det så mycket. things just go crazy when I spent too much time thinking about it. that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0