En dans till helgen?

rumsbytet går inte som planerat, ack. men egentligen så tror jag att jag hade alldelens för höga föhoppningar, som vanligt. jag har målat klart golvet i förrådet i alla fall, så det är klart. men jag fick visst inte börja arbeta ikväll, eftersom mami inte visste vad hon skulle göra av allting. hon sa att papi borde ta ledigt imorgon och hjälpa mig med allt, så jag får lite ordning på saker och ting. så jag kanske kan göra någonting själv - som planerat. har diskuterat lite design med mami idag också, tror jag kommer ändra min planering utav rummet en aning. ändra färger, former. det hjälper att brainstorma med andra människor, fick mig på andra tankar.

haft folk som velat att jag ska ut i helgen också, funderar starkt på det faktist. fast inget supande, jag har tappat suget helt. kanske en cider och lite goda skratt, nothing more nothing less. en dans till helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0