Crazy town.

helgen har varit helt galen, me like! shit vilken händelserik lördag jag fick, ongoing until today. helt otroligt vad det känns som att jag inte hade supit på flera år, jättewierd. men jag spydde inte och jag mådde aldrig dåligt. hurray!
massa härliga kort, haha, som kommer senare. jag är så sjukt trött nu så jag vet inte vad. legat och sett barnhemmet med mami, eftersom Män som hatar kvinnor var så overcrownded så vi struntade i den. some other time.

Kents kommentar när han skalade ägg i morse:
- Jag måste koncentrera mig, annars misslyckas jag

Kommentarer
Postat av: Manda tao

Alla älskar vi ju kents kommentarer. öj, btw, AKTA ANKAAAHHHAAA?!?!?

2009-03-10 @ 13:40:57
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0