What friends are for.

idag när jag vaknade och orkade mig äntligen upp ur sängen så visade termometern 20grader i skuggan! "riktigt nice" tänkte jag och gick ut på altan där mami satt och glassade i solen på sin lunch. dock så efter 1 timme när jag käkat min lunch och var just påväg ut i solen så blev det molnigt as hell! wth? så började det blåsa småkyligt och jag blev jätteemo och gick in. fast som tur var skrev jag till min fru och beklagade mig på vädret. detta ledde faktist till att jag hoppade in i duschen, klädde mig och cyklade till henne för att äta glass med bea och martina!

vi väntade en evigthet på martina innan hon faktist kom dit och vi kunde fara. fast innan hon kom ringde antis och vi fick då vänta på honom också. sedan drog vi oss på stora lilla bagis och käkade glass i solen! så kom fredrik också efter ett tag och vi skrattade som aldrig förr. tror jag fick magmuskler av det hela - jävulen vad jag skrattade.




nu har jag just ätit och ska förmodligen dra mig ut med ante för han ville så gärna bada.. men jag vet inte jag. jag är inte direkt så på att bada nu, det är lite för kyligt för min del. även fast termometern visar 30 grader i solen just nu, men det säger ju inte att det kommer vara varmt i vattnet. jag tvivlar faktist på det. ante kommer bli så cranky.
sweetness
forever N ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0