The return of the key.

jag sover så oroligt nu när jag sover själv. jag tror att jag har vant mig vid att det ligger någon bredvid mig att jag blir orolig omedvetet och vaknar flera gånger per natt för att förtvivlat söka efter den del av mig som saknas. det suger att vara två, ensam är stark. att jag alltid lyckas falla i det, I'm cursed. or blessed?

jag lyckades också förstöra min dator igår, wiho. jag är så himla duktig. skulle uppdatera mitt Service pack, eftersom jag har Service pack 1. vad kan man göra med Service pack 1 - ja, precis! så jag fixade ner det och installerade det. gick ju smidigt och det stod att allting var klart och att datorn skulle reboota. vilket den gjorde.. om och om och om och om igen. den slutade alltså aldrig! det gick inte starta den i något felläge heller, wth? så jag blev förbannad och rebootade hela hårddisken och nu är den som ny!
känns verkligen nice, har länge tänkt göra det men aldrig orkat. nu fick jag det i alla fall gjort, förlorade bara lite enstaka grejor men ah, det som inte dödar det härdar. som tur är har jag ju bärbar hårddisk, så alla bilder och musik och shit finns ju kvar.

var på skolan idag, lol. känns som att jag inte varit där på evigheter. som att jag redan haft sommarlov och är tillbaka igen, flummigaste dagen ever. drog och käkade glass med bestis, benji, jossa, sofia och mathias. det var sjukt gott och framför allt otroligt trevligt.



när vi sedan var tilbaka på skolan så hade vi någon studentgrejs och pratade om hur vi skulle sitta på studenten och hur vi skulle ta emot våra betyg. blablabla. så sjung vi studentsången såklart!
sedan snackade FR5 om betyg och våran otroligt underbart störda lärare som gjort fel och är ja, inte bra helt enkelt.
efter detta så var det dags för att städa ur sitt skåp och lämna in nyckeln, den sista nyckeln man kommer använda. min skåpnyckel till skåp 146, det är sorgligt. känns faktist tragiskt att man måste lämna klassen och allting bakom sig. I'm going to cry.



dagens kommentar!

Josefine: Är du säker på att du inte är 80 Andreas?
sweeetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0