Pictures, pictures.

jag orkar faktist inte lägga ut alla bilder IGEN. nu har jag lagt ut dom på både Apberget och Bilddagboken så det får räcka. så vill ni kika på bilder från midsommar så är det bara att klicka på någon av hemsidorna. (orden är alltså clickable, om ni nu inte fattade det)

annars så har jag fortfarande sjukaste värken i mina armar så jag känner mig ganska le sådär på rörelsekvisten. därför kommer det att bli en lugn hemmakväll för mig ikväll, första gången på ..? men det kommer säkert bli skönt, men ack så ensamt och tråkigt. jag gissar på att ängkling är igång och knäpper öl igen. endel pojkar.

kommer nog sätta igång lite GH först, eftersom jag fick sådana komplimanger igår att jag måste ju hålla uppe mina skills. fick dessutom höra att jag var snygg, vilket aldrig gör en på sämre humör. så det var ju en riktigt lyckad midsommar kan jag lova. var dessutom über att få träffa resten av min pojkväns syskon. tror jag nästan blev kär i den mindre varianten av dom, haha. äsch, fuck this shit.


sweetness
you make me go crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0