Oh how tomorrow is on my mind.

imorgon smäller det, jag kan inte fatta det. jag kommer dessutom aldrig att fatta varför just jag ska gå på balen. jag är den skyggaste människan ever och hatar när folk tittar på mig. hur sjutton ska jag klara av att ha flera hundra människor som står och tittar på just mig. och fotograferar mig, omg. ah well, jag får försöka att inte tänka på det så mycket. kanske det går bättre.

sitter och har sär just nu, det går inte direkt som planerat. jag är trött som tusan och hungrig, vill bara härifrån! tycker att bestis ska sluta med sitt prov nu så vi kan dra oss härifrån och äta glass! ah, när man talar om trollen! ciao.
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0