Livet utan liv.

jag fattar inte folk som inte har något att göra om dagarna, hur kan man leva så? jag blir jätteless på att bara vara hemma och göra ingenting, även fast jag får vara med min älski. men det är lixom tråkigt att bara vara hemma, plus att jag får dåligt samvete över att jag stänger in mig. tur att jag måste till skolan imorgon, känns som en lifesavior.

som sagt, jag har varit med rickard hela dagen idag. vi har myst och lega och sett på sjukdommar och roliga djur på tv, haha. det var ju faktist trevligt, men mest för att jag fick vara med honom. nu har jag bestämt mig för att jag måste hitta på något. det dåliga värdet gör mig bara tjurig. som min mami verkar vara just nu, så jag vill ut. undra hur länge emmoth har öppet....
sweetness
my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0