Ingen mottagning.

jag har inte haft något internet sen i förrgår, därför jag inte kunant skriva något. fast jag har inte lidit av det så. för det har varit så sjukt bra väder dom senaste dagarna så det är inte sant! jag älskar det verkligen. sol, sol, sol och åter sol. och varmt så att man nästan vill dö för att slippa värmen. men såklart så lider man ut det för i slutändan så är det så himla underbart med sommar!

just nu vill jag ha JOBB.. jobb, jobb, jobb, jobb. men det kommer nog inte gå, eftersom ingen vill ha mig - förmodligen. jag behöver pengar som aldrig förr. ingen klarar sig en hel sommar på 160 kr - ingen! så jag måste hitta något sätt som jag kan tjäna pengar så om vi nu inte skulle få studiebidrag denna månad, vilket jag hoppas innerligt på att vi får! måste tatuera mig nu också, seriöst. hoppas man inte måste betala på en gång..

jag har dock inget att göra just nu för att solen tar död på mig, allvarligt. jag orkar inte vara ute i den så länge till för jag tror jag får solsting. även fast jag älskar den så mycket så är det inte high five att sitta ute och stekas av ingen anledning. jag vill ha något att göra om jag ska vara ute. be with me !
sweetness
miss to hug you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0