In the middle.

jag tycker inte riktigt om när vädret är sådär mittemellan. haha som förövrigt är ett roligt ord - mittemellan, mittemellan, mittemellan. i alla fall, det är varmt som faan men det är disigt över hela himeln plus att det blåser men vindarna är ganska varma. vad gör man då? och när ens älskling var tvungen att cykla på arbetsförmedlingen, suck. not I'm all alone. ah well, jag får väl ta och lägga mig ner i hammocken och läsa min bok, det hade varit trevligt. men jag såg mig ju beroende av Scrubs igår - igen. nu kan jag inte heller slluta lyssna på Finger eleven - One thing. in löööööööööv. and yeah, appointment för tattoo - check!
sweetness
I'm nothing
without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0