Im my world, there's only you.

okej, nu är min dator helt förstörd. jag tror jag har ett virus som äter min filer sakta men säkert. för jag får felmeddelanden hela tiden om att den inte kan läsa över minne på massa filer, och så börjar allting sluta funkar eftersom. nu funkar inte firefox alls, eller internet överhuvudtaget. och nej, det är inget fel på vårat internet. så just nu har jag slutat sitta vid datorn. det enda jag sitter är om jag orkar ta tag i våran bärbara (this one) och sätta mig ner och skriva.

just nu sitter jag ute i värmen och skriver och njuter av att jag faktist kan leva idag. låg i sängen/soffan hela gårdagen och vred mig i smärta. snacka om att mensvärk is not the shit. 11 timmar konstant smärta, det ni killar! vi hade dessutom inge ipren eller smärtstillande. tog 1 alvedon och 1 voltaren men jag ville fortfarande kräkas av smärta. ah, not nice kan jag lova. tur att ängklingen kom och jag somnade tillslut.


mami var och köpte massa tabletter åt mig idag som tur var. så jag slipper känna en vilja av att dö. vet dock inte vad jag ska göra utav dagen. men jag måste duscha och kanske packa en liten väska tills imorgon. jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. varför ska det vara så jobbigt att vara osäker på sitt utseende, usch!


sweetness

seasons of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0