För jag har tagit studenten, fyfaan vad jag är bra.

jaha, då var det över då. jag har haft det så sjukt otroligt underbart i helgen så det finns inte! jag kommer sakna allihopa i  mina klass så sjukt mycket så jag vill nästan bara gråta när jag tänker på det. jag har haft så underbart roligt med dom nu i 3 år och vi har nästan blivit som en stor familj. I'm just loving it.

jag har som sagt haft fullt upp i helgen med att ha kul - supa med vänner. så jag har inte haft så mycket ork kvar att skriva blogg med. när jag väl varit hemma har jag och ängkling legat i sängen eller soffan och varit allmänt döda. jag kände mig dock extremt gammal igår när jag vaknade upp och det första jag tänkte var "ska jag festa ikväll med, oh gud så jobbigt. jag vill bara sova tills jag blir 90!". då kände jag verkligen, "har det blivit så pass att jag inte orkar festa 2-dagars längre?". inse hur jobbigt det kommer att bli på åselemarknaden då. jesus.

i alla fall, fick en massa underbara saker på studenten också. bland annat en ny kamera ! LOVE. äntligen så kan jag nu fota mitt liv igen så att jag minns vad jag gör om dagarna, haha. har varit lite jobbigt att fota med telefonen eftersom den suger. så jag har inte varit så taggad på att fota mitt liv. men nu ska det bli ändring på det! så nu ska ni också få bilder på mitt otroligt underbara halsband jag fick av mina föräldrar också. it's just so me!


med detta så ska jag ta och lägga mig. sommarlovet börjar på riktigt imorgon och jag har bestämt mig för att ta tag i vissa saker nu. blir till att försöka vara aktiv imorgon, bara det inte regnar. vet inte om jag orkar gå i regnet. we'll see.

sweetness
I like you as
a fat child likes candy
- you're my sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0