Shoppingrunda.

lol vad vi har shoppat idag! det har varit riktigt nice, vädret var nästan perfekt. det var inte sol, så man höll inte på att dö av värmeslag. fast det var ändå lite för varmt, nästan så att man fick värmeslag på endel affärer. skönt med lite blåst när man väl kom ut, så man klarade sig. men jag fick ihop tre klänningar, en tubtop, ett par hängiga trekvartsbyxor och ett par tajts! riktigt nicigt.



sedan så käkade vi lunch på stars och tog en fika på NK när vi blev less på allt shoppande. mina knän orkade inte så länge så vi drog oss hemåt kring halv 4, lagomt tycker jag verkligen. dock blev jag besviken när vi kom oss till statoil och dom hade inte blåa marianne längre, dummer. men men, jag fick ju så mycket annat fint!
sweetness
kom hem, kom hem
kom hem!

Kommentarer
Postat av: M

Jag kanske gillar dina brillor en aning.

Kanske det du har på benen även

2009-07-05 @ 15:58:30
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0