Painting skills.

alltså jag orkar inte uppdatera min blogg längre, det är bara jobbigt. jag har dock gjort saker varje dag värt att nämna, men jag har inte orkat sätta mig ner och skriva det bara. that's life. if you don't live it with me, don't bother. idag har jag dock inte gjort så mycket värst värt att nämna.

jag åt lunch med mami på indo - gott, gott, gott. min pojkis drog till sundsvall idag också, sad. men han kommer ju tillbaka på söndag. sedan har jag spenderat hela dagen åt att måla alla mina naglar och, för första gången på år, tittat på tv! kollade på America's best dancecrew, skitfränt! snacka om att dans är det bästa som finns nästan, härligt att se på.


dessutom så har jag och mami bestämt oss för att åka till umeå imorgon för mami ville köpa mig lite nya sommarkläder - isn't she the best? i alla fall så kommer det bli trevligt, hoppas jag. plus att jag får något att göra! eftersom alla jag känner typ är borta så jag skulle väl i princip bli ensam imorgon annars. dock snackade ante om någonting igår, ah well - we'll see.

sweetness
missis ju huggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0