New thangs.

lol.
jag vet inte när det hände, men apparently så har det hänt. jag har fått ett konstigt stort intresse för nagellack och smink på senaste tiden. jag vet inte varför och jag vet inte hur, men nu är det så. jag har suttit och fixat med mina naglar dom senaste dagarna och bytt nagellack - för vi råkar ha ganska många. jag är aldrig riktigt nöjd för alla andra har så mycket snyggare naglar än jag har hur jag än gör. ah well, better do be like no one else.

dock ska jag lära mig sminka mig outstanding! ska börja bry mig mer om mitt smink när jag går ut än mina kläder, jag har slut på nya klädstilar nu så jag vet inte riktigt vad annars jag skulle göra. dessutom har mami hundratusen olika ögonskuggor, så det är lätt. önskar nu att mina föräldrar kunde dra iväg igen så jag kunde stå på toaletten och sminka mig i flera timmar, känns så wierd när huset är fullt med folk.

anyways, I'm off doing nothing again. jag känner mig lite mobbad när jag sitter inne på en fredag - på motorveckan - och gör ingenting. men jag har inge dricka och inga - apparently - vänner som vill ha mig någonstans. så jag tror jag fortsätter sitta här och lära (?) mig nya saker jag nog inte kommer ha användning för!
sweetness

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Huh, jag ville ju ha dig! Men inte dög jag inte :P

2009-07-25 @ 03:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0