Konstigt väder.

jag vet inte riktigt vad som är med vädret just nu. det blir aldrig riktigt fint, men det är inte jättedåligt heller. solen skiner och det är varmt, men molnen som far runt på himlen är mörka och igår åskade det tillochmed. dock kom det aldrig hit - men still. sen blir jag aldrig frisk så jag känner inte så mycket för att gå ut om det blåser. vill inte att det ska bli bättre.

dock så har jag tänkt dra mig på åhlens idag och köpa ett överlack, hoppas jag orkar. sen så måste jag fara och handla, fast jag tror jag väntar tills bestis har slutat så att vi kan handla tillsammans. vi bestämde igår att vi skulle laga mat ihop idag. åt ingenting alls igår förutom en smoothie och en isglass för att jag tycker det är tråkigt att laga mat själv.

jag försöker få min dekoder att funka så jag kan titta på tv men den är dum i huvudet, ah well sånt är livet. om jag inte får igång den nu så spelar jag the sims 3!
sweetness
you're the sweetest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0