Äntligen.

okej nu börjar min sjukhet att sakta men säkert försvinna - hoppas jag. har inte rört mig ur sängen någonting alls nästan på flera dagar, förutom att jag och rickard faktist tog oss till fredrick igår och umgicks med mina vänner ett tag. riktigt trevligt! annars, hade 39 graders feber en kväll, kunde inte sova förns kring halv 5 då jag förmodligen deckade av utmattning från min sjukhet eller någonting. sen så har jag inte kunnat sova någonting p.g.a förkylning vilket lett till att jag inte kunnat andas, och vem kan sova då. sedan så fick jag en extremt hosta och nu har jag jätteont i ryggslutet. varför är det så att, whatever god there is, vill att jag ska leva ett olyckligt liv?

dock så är min familj i stockholm nu, vilket betyder att jag har hela huset för mig själv - vilket jag dock haft sen i fredags. det dåliga är dock att dom keeps sending me photographs av vad dom gör, and it bothers me. fast then again, så har mami köpt mig ett par kanye west glasses och ett par byxor från Topstreepwear så jag är väl nöjd som tusan över det!

annars så försöker jag mest tagga över åsele som är om några dagar, mums! jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och ärligt talat har jag beslutsångest över vilket nagellack jag ska ha. I think I've lost the ability to be among people, go figure. i alla fall, det löser sig nog. jag har ju några dagar på mig, får jag extrem panik så får jag väl cykla på åhléns och köpa ett nytt. off to the real world.
sweetness

Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker minsann att du ska ha olika färger på varje finger. Det tycker jag minsann är flott.

2009-07-14 @ 21:44:54
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0