Segdeg.

alltså jag fattar inte. varför är jag så himla trött? igår så drog jag på duvan cup kring halv 9 typ, och när jag kom fram så sökte jag åt roberto. men alltså jag givk typ runt som en himla zombie och kände mig helt felplacerad. jag skulle ju upp och dela ut bröd på lördagsmorgonen så jag tänkte dra mig hemåt tidigt, men så blev det ju inte. klockan blev kvart i 1 innan jag klev innanför dörren hemma. så skulle jag upp halv 6, wiho. men jag klarade mig, delade ut bröd och sov sedan till 1 på dagen.
mami kom inklamandes kring 2 så jag såg klart House avsnittet och följde med henne till mormor där jag la mig och tittade på filmer på mig själv när jag var liten. cute. sedan fixade jag massa saker och drog till Duvan cup igen. socialade med roberto igen innan jag var tvungen att gå till bästis för mat. när jag kom dit så hade han lagat klyftpotatis och lax! himlars så gott. min bästis är det bästaste bästisen i världen :) hih

nu sitter jag och väntar på att han ska duscha klart så att vi kan dra någonstans? det blev fest och utgång ikväll, så vi får se vart kvällen leder oss. vi ska nog dra oss till mandis snart innan hon blir helt crazy, dramaqueen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0