Födelsedag.

Ja, då var man19 år då. Vet inte varför man fyller 19 och jag försöker fortfarande lista ut vad jag har till fördel med detta, få se om jag kommer på något. Dagen har inte varit särskilt speciell, det var väl mest gårdagen som var speciell. Idag har jag bara vaknat, klätt på mig och suttit vid datorn tills mormor, farmor och farfar kom förbi och käkade den extremt maffiga och utsökta tårta mami gjort till mig som jag önskade.
Fick massa fina presenter, bl.a. skor, kläder, pengar, presentkort, godis och en fotoskrivare - så nu är jag fullbordad. Nu kan jag leva mitt liv till fullo med sakerna som har störst del i mitt liv (förutom mina älskade nära och kära) musik och FOTO. Jag har redan skrivit upp dom 5 kort jag fick med i kartongen. Det var galet lite och det sög, papi trodde det skulle vara 35 kort, för det hade dom sagt på affären. Men vi ska köpa mer och beställa fler färgpatroner, så det är väl i princip bye bye till mina väggar för dom kommer inte synas till något mer. Jag kommer spring på dollar och inhandla en himla massa olika ramar och så kommer jag printa ut en massa kort och sätta överallt. Så nu får jag äntligen det som jag älskat efter så länge, en fotovägg! Me like!


Tack så hemskt mycket mami och papi, you are the best! Me love you long time <3


Gårdagen var suverän! Det kom inte så himla mycket folk till mig ändå, många bangade och många var sjuka, usch. Fast det blev jättetrevligt och vi pratade och drack om vartannat. Kring 10 drog vi på hotellet, fri inträde. Vi dansade och drack om vartannat där också, träffade massa fina människor. Klockan 12 så fick jag massa kramar och skrik och mina älskade vänner önskade en grattishälsning och Rock away av Djen, dock så missade vi alla hälsningen (om hans änns sa den) men låten hann jag med om!
Sen att kvällen blev ett fjasko senare och att allting slutade i gråt är en annan sak. Jag försöker förtränga allt det dåliga idag, men det går inte så bra. Men det är min dag så jag förtjänar att vara glad, ska försöka glädja mig åt min älskade skrivare nu.

Tack för igår alla mina älskade vänner, jag är väldigt glad att ha er i mitt liv och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Jag hoppas att ni vet det. <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men vafan! Jag har ju också en fotoskrivare! Den har jag totalt glömt bort. Fail på mig :S

2009-01-11 @ 22:35:16
URL: http://delius.blogg.se/
Postat av: M

2009-01-12 @ 23:57:36
URL: http://madebym
Postat av: M

Tur att du hade roligt vännen:)

2009-01-12 @ 23:59:12
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0