Duvan cup.

nu så har jag bara in särlektion kvar av dagen och sen är det tack och hejdå. dock kan jag ju inte säga att det är tack och hejdå till skolan eftersom detär duvan cup så jag kommer väl att vara här mer än jag varit här på hela veckan. ah well, allt för nöjdet. känns ju jättevärt att ha varit här idag, 2 timmar lektioner på hela dagen - eh?
ska bara göra lite biologi och seda träffa Robert på busstationen kring 2. måste följa den vilsna Åsele/umeå bon till Team sportia, like it's hard to find. ;) sedan så vet jag faktist inte vad jag ska göra. jag känner mig jätteemo för att jag inte kunde fara till skeå och vara med mina underbara flickor idag och imorgon, men som sagt så måste jag ut och dela ut bröd imorgon så om jag inte vill spendera hela natten åt att åka buss tillbaka till lycksele och sedan dela ut bröd halvt i fyllan. så jag valde att stanna, plus att jag vill ju inte att Robert ska gå vilse, hah.
anyhow, det blir visst fest imorgon för min del. jag hade ju planerat att inte dricka något men jag fick en himlars massa vänner över mig som verklen ville att jag skulle fara ut, så jag gav efter. dock krävdes den ändå ganska mycket för att jag skulle ge mig, för ovanligthetens skull. jag känner mig redan trött och kvällen har inte änns börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0