Behind the glass.

vanlig dag, boring as hell. dock så blev jag bjuden på lunch av mami, vi åt kycklinggryta på Indo - gott! sedan så fick jag ner en klasskakebit i magen efteråt också, mums. det var nästan lite roligt att komma tillbaka till skolan efter det, jag var glad. kan ju också bero på att jag bara hade matte E och särlektionen kvar, det är ju inte så jobbigt. jag älskar faktist mina särlektioner, dels för att jag kallar dom särlektioner och kan skylla på att jag är sär ifall jag behöver, heh. anyway, drog på stan med bästis och mandis efter det. vi köpte hårfärg, nudlar och nötter. påvägen hem träffade jag tillochmed min vackra fairy på lillebageriet. hon satt där med sin broder. alltid trevligt att se ett fint ansikte!

hem och åt, inväntade vänner senare. två stycken bangade men bästis och mandis kom i alla fall, nice. vi hade tänkt att plugga, men som vanligt så blev det ju inte så. vi började med att kolla på youtube klipp på komiker och det slutade med... ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. men det var roligt. sedan drog dom hem strax före nio för mandis ville hem och se House. så jag la mig och såg på House and here I am. nu så ska jag lägga mig och sova för att jag måste duscha innan skolan imorgon, drygt! plus att jag måste till skolan halv 9 för att göra en säruppgift - värt!

jag satt dessutom att posade i mamis hemlånade glasögon bara för att jag tycker det är snyggt med glasögon! ibland så önskar jag att jag hade det, i alla fall ett litet synfel så att jag fick ha glasögon ibland. typ, läsglasögon? ah well, you can't have it all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0