When the wind blows.

med tanke på att jag inte mådde särskilt bra alls i morse så jag stannade hemma i hopp om att bli bättre, så känns det som en helt underbar dag! jag mår faktist bättre nu även fast jag känner själv att jag börjar bli jätteförkyld och har därför huvudvärk hela tiden, men det är väl sådant man får ta. sitter och väntar på att klockan ska gå så att papi ska skjutsa mig till skolan så jag kan äta lunch med min älskade Manda !

det är härligt att solen skiner! man blir så glad av det. plus att jag känner mig på topp idag för jag känner mig ganska snygg, även fast klävalet inte säger det. men det är insidan som räknas, right? ah well, jag har hittat min efterlängtade tumring också som har varit borta i någon månad - happy_girl_90!

sedan så har jag faktist själv insett att jag måste nog städa mitt rum. det ser rent ut sagt förjävligt ut! jag fattar inte hur jag lyckas, eftersom jag städar ju kontinuerligt, men jag klarar inte att hålla det snyggt. det är konstigt. helst med tanke på att jag är perfektionist. but you can't be perfect, right?
jag ska städa. snart. vill ju ha färg så jag kan måla rummet där nere så jag kan flytta dit ner istället. det är i princip bara plus med att ta det rummet istället!

* det ligger nere i källaren = kallt året om. och jag älskar kyla i mitt rum. det är något underligt härligt med att frysa!
* jag kan gå ut och in utan att väcka någon, eftersom jag kommer ha en dörr ut till garaget.
* jag har nårmare till duschen. så jag kan duscha mitt i natten?
* rummet är en trappa och några meter längre bort från mina föräldrars rum = jag kan spelar högre musik, längre in på nätterna! detta gör mig galet glad för att 1. jag älskar musik mest av allt och 2. jag har mitt rum vägg i vägg med mina folks atm.
* more privacy. rummet ligger ju som längre bort från allmänheten i huset så jag tror inte mami kommer spendera lika mycket tid i mitt rum som hon gör nu. dock så kommer brorsan säkert spendera mer tid eftersom jag då kommer vara närmare han. ah well, you can't have it all.
* jag får ett, i princip, dubbelt så stort rum!

oj vad taggad jag blev nu alltså! sjukt! jag ska börja skissa på hur jag vill ha det nu på direkten! måste ju utnyttja den kvarten som äräkvar. så jag säger hejdå nu. Ciao!

Kommentarer
Postat av: tsujhanna

yeahh..!! me too

i love my friends!

they are the best thing i have!

they are the best than a girlfriend!





so wad do u have? facebook? twitter? hmm!!

did u know? since alex evans wrote bout his twitter...

suddenly i made it too!!

hahah!!

so im still new on it!





!! have a great day gal..!!



2009-02-19 @ 14:21:31
URL: http://tsujhanna.blogdetik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0