Back home.

så var man hemma igen då. det känns nästan som att helgen börjar nu, fast det gör den ju verkligen inte. jag vill verkligen inte gå i skola detta veckan, det känns hell! jag hatar veckan före lov, den är alltid värst. vi har massor med saker som jag måste göra denna veckan. massor med prov och inlämningsuppgifter. gissa vem som inte kommer göra något annat än att gymma och plugga varje kväll denna veckan.

adak var jättenice! vi har kört skoter och badat tunna. vi har också bakat en massa och myst framför tvn. det är typ heaven att vara någon annanstans är hemma, med tanke på att man varit hemma i typ 19 år. det är också så vackert ute nu! jag tog med mig min systemkamera ut på skoterturen i lördags och vi stannade av för att jag skulle få fota. dock hade jag lätt kunnat stanna kvar där hela dagen, fast det kändes som att ingen annan ville det, haha. men jag satt inne och fotade Mysan ett bra tag också, hihi. kändes väldigt nice att ha en helg fö rmin kamera också, I miss it.

men nu så ska jag ta också lägga mig. min iPod är trasig och min dator vill inte fungera. så det känns som att allting är emot mig så det är lika bra att sova. but so that everyone know. I'll probably not be online so much this week, since I'm going to put biggest weight on my school. so I'll blog when i have time for it, and I hope you'll have a great week!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0