Tiredness.

okej, jag är lat på att skriva blogg. men jag orkar bara inte, eller jag orkar inte ta mig tid rättare sagt. jag har inget vettigt att skriva och det är snart nästan ingen som läser min blogg så varför ska jag skriva i den?

anyways, jag har spenderat min dag på Nolia idag! det var asnice eftersom jag åt Såvas och fick massa fina saker av mina föräldrar - eftersom dom är bäst! dock så blev jag helt slut på innan klockan ens var tre för att jag sov högst 5 timmar i natt och jag tror inte jag är van att vara ute såhär mycket på en och samma dag. jag har blivit extremt lat. men allt som allt var det supernice! dessutom åt jag nachos innan vi drog och dom var legen- wait for it, and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is -dairy! true story.

nu ska jag väl lägga mig i sängen med min älskling och titta på någon serier? jag hoppas på film, jag kan nog få honom att vilja se en film i stället. känns som jag aldrig ser film längre. ah well.


såååååååvas!



AWESOME!


sweetness
there's no me without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0