Sol, sol, strålande sol.

okej, vi har i alla fall sol och det är varmt. även fast molnen drar in och det blir mörkt lite då och då så är det bara skönare att solen lyser. man blir gladare och piggare när man kliver upp och solen lyser. det är som att man går på solceller, man får mer energi.

jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra av dagen dock. bestis är ledig så jag ska väl vara med honom, om vi hittar på något att göra! älskli sover som en stock eftersom han inte kunde sova igår, så jag lät honom sova vidare när jag vaknade. tackas liten.

jag vill egentligen sitta på våran altan idag och göra smycken. men bestis jobbar ju helt tiden så borde passa på att vara med honom när han är ledig. inte för att han brukar jobba så länge på dagarna längre men. life, life.
sweetness
you're my sunshine
whenever.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0