You're like an angels voice to me, little waynie.

idag har jag varit duktig! jag har tränat. för första gången på år och dar. it felt nice, faktist. fast det värsta med att träna före maten är att man blir seg. sen efter man har duschat och käkat mat så är man ännu mer seg. så just nu är jag segast i hela världen alltså, usch. jag funderar starkt på att lägga mig nu och stiga upp tidigt imorgon och plugga då istället. det känns mycket mer värt. för annars kommer jag tvångs vara vaken och sen när jag ska sova kommer jag inte vara trött. och så kommer det bara sluta med att jag ligger vaken hela natten och sen när klockan ringer imorgon kommer jag vara hela död.

franskaprov imorgon, igen. så jag måste plugga franska. fast det känns ändå som att jag kan det någorlunda. fast det gör det ju alltid! och vi vet ju hur det brukar gå när jag tror jag kan någonting. precis. sedan så fick jag veta att jag har historiaprov på torsdag - omg? du tror att jag kommer kunna det, nej. jag kan absolut ingenting just nu och jag kommer inte kunna mer på torsdag. blä, sen så måste jag plugga till biologiprovet jag måste ha. sen måste jag plugga matte också, så jag kan göra provet snarast. nä, jag tänker inte fortsätta det här.
sweetness

Kommentarer
Postat av: M

Du bara pluggar och pluggar!

Men man kan ju inte säga att hon är ful.

Hon är ju vacker. fast hon är fin som ett litet barn och låten i sig är ju inte toppen direkt.

Postade mest för att retas med Sam! :D

2009-04-22 @ 22:26:39
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0