What goes up, must come down.

jag har bara inte orkat skriva någonting här, även fast jag spenderat mina närmaste dagar framför datorn. nördat mig igenom nästan hela säsong 2 av Scrubs bara idag. och jag vaknade halv 2 - lol. jag måste verkligen sluta att vara ute så länge, det är inte så bra. snart börjar ju skolan igen - åh du hemska tanke. det finns massor av saker jag skulle ha gjort redan, men jag orkar bara inte. lov för mig betyder no schoolwork, så det blir aldrig att jag gör något - även fast jag har tid.

sen så håller mitt tangtbord på att ge upp, gah. visst knappar funkar bara när dom känner för det - ungefär som våran Guitar Hero gura. lol vad jag klagar.

K-man, Ante och jag drog oss till Adak igår kväll och grattade min älskade vän Manda för att hon fyllde 19 år! och vi fick massor med utsökt tårta - oh hell to cake. så jag kommer säkert att bli ännu fetare. ah well, what's life without cake. vi gick på promenad och hade allmänt trevligt. deras katt Mysan hann också klösa sönder min näsa så den började blöda - fniss.

dock drog vi hemåt kring 12 snåret. God knows I love to ride cars. det är så fridfullt och avslappnande. Mmmm. väl hemma i Lycksele drog vi förvi Rickard. lirade Guitar Hero och snackade en massa. K-man tog hem Ante efter ett tag och sedan låg vi andra och tittade på tv fram till klockan 4. då höll jag på att somna, och k-man också, så vi drog oss hem till våra sängar och jag somnade before I hit the bed.

och just nu kan jag inte hata den som stal min cykel mer alltså. hoppas du har någon slags gud p din sida, för annars kommer du aldrig kunna få barn i framtiden. om du ens hittar en partner, you sick bastard.

Kommentarer
Postat av: Anonym

För 19 år sen när jag inte kände dig var du snygg!

Tack för gratulationerna!

2009-04-16 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0