What comes around goes around.

en mans olycka är en annan mans lycka. in your face dude!

lyckad helg, som vanligt. jag älskar min vänner mer än det finns stjärnor i rymden ! inte gjort särskilt mycket idag, söndagar är alltid sämst. sovde jävulen i natt och jag blev väckt kring 13.00 av en ficklampa i ansiktet. thanks alot mami.

sen käkade jag kaka som hon bakat. och jag har sett Bolt med mina föräldrar. mami bjöd mig på bio också men hon orkade inte fara så jag var med bästis istället. som jag fortfarande har i min säng. för han verkar bosätta sig i min säng varje gång han kommer hit. I don't blame him eller något, med tanke på att min säng is the shit! jag har insett att jag ska sätta upp ett draperi runt min säng. för att varje gång jag tittar på min säng så blir jag trött, bara för att den ser så jävla skön ut.

ah well. foreign countries tomorrow. sweet ass motherfucker att greta var här i helgen. high five på den gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0