Sjuk?

Nu är det ju denna tiden då det börjar bli jättekallt på nätterna och det är frost på cykeln när man ska till skolan. När man inte vet hur man ska klä sig för vad man än tar på sig så svettas man när man är framme. Plus att ibland blir det varmare och ibland blir det faan i min bara kallare, under dagen. Dessutom går jag på universums kallaste skola, så man kan inte ha på sig t.ex. t-shirts eller liknande för då kommer du frysa fast på en stol.
Och inte nog med det. Jag blir ju aldrig frisk! Och inte blir jag sjuk för den delen heller. Man går runt och snorar hela tiden men det leder ingenstand. Vissa dagar har jag inte kunnat prata nästan, men det är ju inget att heja för.
Dock så vet jag inte riktigt vad som är problemet med mig nu, har jag magsjuka eller träffas jag för något jag gjort? Jag mår i alla fall fruktansvärt dåligt och har gjort otrevliga saker, kräkts. Så idag blir det till att stanna hemma och försöka göra någon nytta av mitt liv hemifrån. Oturligt nog har jag ju glömt min psykologibok på skolan så jag har lite svårt för att göra läxa. Men det finns väl alltid någonting att göra.

Heroes finns det ju alltid att göra.
Jag har faktist nu äntligen gett mig in för att se, tack vare min älskling, säsong 2. Jag såg säsong 1 för typ hundra år sedan men där slutade det. Efter den tog slut så orkade jag inte fortsätta och nu ligger jag till och med efter det som går på tvn! Så efter jag insåg det igår så har jag bestämt mig för att göra någonting åt det. Så nu har jag sett ikapp och förbi tvn, ha-ha!, och ska nog fortsätta tills slutet, vilket kommer bli tråkigt eftersom 3.an typ inte går att ladda ner.

Anyhow. Nu ska jag försöka få någon vän att fixa mig lite böcker från skolan, vi får se hur det går. Sedan ska jag sitta och sakna min underbara älskling, vilket är extremt onödigt men who cares ;)
Saknar så fruktansvärt att vara med dig varje dag. Du är ljuset i mitt liv och jag hoppas du alltid kommer lysa upp mitt liv med din närvaro <3

Aviation - You were my everything <3
Damian Marley - Still searchin'
Rihanna - Disturbia
Unknown Prophets - I can't make you
Pink - So what
Ironik - Stay with me
Jordan Sparks - Tattoo
Ken Ring - Se dig omkring

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
finns ingenting i världen som får mig att
må så bra som bara du gör <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0