Längtan.

"I need you and..
..I miss you and
I want you and..
..I love you 'cause
I wanna hold you..
..I wanna kiss you
You are my everything..
..and I really miss you"

Jag har fått filmfetish. Jag har sett 3 filmer hittills, sen igår. Inte så mycket dock, men mycket för att vara jag. Jag brukar i vanliga fall inte palla se mer än 1 film varannan dag eller något. Det värsta är att det har bara varit dramafilmer, och jag hatar dramafilmer. Guess I'm in some sort of emotional state right now eftersom jag inte fått tillbringa så mycket tid med min älskling, jag saknar dig hela tiden. Jag saknar dig tillochmed när jag är med dig för att jag vet att jag kommer måsta vara utan dig sen.


"I really wanna show you I really need to hold you
I really wanna know you like no one could else know you
You’re number one, always in my heart
And now I can’t believe that we're so far apart"


Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag faktist. Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll eller om jag änns kommer att göra någonting överhuvudtaget idag. Att vara sjuk och hemma suger, det känns som att jag har dött och kommit till en plats där det bara är jag. Det känns som att det bara är jag som existerar på hela jorden, även fast min familj är här och tittar in på mitt rum ibland. Annars så känner jag mig helt ensam :|
Det suger ganska hårt faktist, tror jag måste ut och röra på mig idag. Bara för att försöka få tillbaka mitt liv.


"Du ligger här brevid och jag känner hur du andas,
att älskas utav dig är det vackraste för mig."



Cecilia Vennersten - Det vackraste
Aviation - You were my everything

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
du är det vackraste som finns, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0