Julafton.

Alltså helt seriöst! Det känns faan som att det är julafton jag väntar på! Jag taggar som satan hela tiden och nu har jag sprit och massa pengar och ALLT SHIT. Våran tvättmaskin är trasig men farmor ska tvätta mina kläder så att jag har det fixat till imorgon! Jag menar, tills julafton :D
Jag längtar så det finns inte ord för det, jag kommer att dö imorgon om det blir något fel. Och den som förstör min helg kommer inte uppleva måndag, för den kommer DÖ! Beröva mig inte på det här nu. Munkar.

Brödsäljning suger fett med kuk.
Jag HATAR det, hatar hatar hatar det. Alltså jag är inte socialt utvecklad till att kunna plinga på en främmande persons dörr och fråga den något. Det går bara inte. Men jaa, det är ju något jag måste göra för att kunna åka till Frankrike, vi får se hur det går. Wish me good luck.


Petter - Det går bra nu

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jagääääääälskardig
<3

Kommentarer
Postat av: Maary

Hade du rolig på julafton då?

2008-10-02 @ 02:03:11
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: Marlene

Nej, julafton sög totalt. Iaf fredagen. Lördagen sög också tills jag kom på hotellet, fast jag ångrar dock att jag blev så full att jag började må dåligt.

Tack gumman för allt du gjorde, it made my night <3

2008-10-02 @ 18:29:51
URL: http://solitudeftw.blogg.se/betterdays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0