When the sun shines bright.

Tiden suger. Jag fattar inte, jag ställde klockan på kvart i 9. När den ringde så snoozade jag i 10minuter och sedan stängde jag av alarmet för att stiga upp. Men på något visa så lade jag ner mitt huvud på kudden och slocknade direkt! Så vaknade jag upp 5 minutre före lektionen. Så med tanke på att min lektion var 45minuter och det tar ungefär 10-15 att stiga upp, klä sig och dra. Och sedan minst 20 minuter att cykla till skolan så insåg jag att komma till lektionen när det är 10 minuter kvar, är itne värt det. Så jag la ned huvudet igen och förbannade mig själv en stund innan jag sedan steg upp. Jag klädde på mig och allt i min egen takt och tog mig till skolan ungefär halv 10.


Niologiredovisningen som jag ska ha efter skolan idag har jag fortfarande inte gjort, så jag har faktist ingen aning om vad jag ska säga till Carina när jag väl ska göra det. Sedan så hra jag inte gjort matteprovet än så Roland kommer förmodligen att vilja snacka med mig om det och sedan om PA grejen som jag inte heller klurat på. Oj va livet är jobbigt, nej, oj vad JAG gör livet så jobbigt. Jag måste ge mig nu, lära mig att koncentrera mig och inte låta minsta lilla ljud eller rörelse störa mig. Jag satte mig faktist ner i biblioteket idag för att göra biologin, men det kom mer och mer kompisar som inte kunde hålla käften. Och jag kan inte sitta och läsa om några sitter och snackar runt omkring mig, jag är för släkt med mig pappa.


Men nu så börjar jag snart så det är väl lika bra att avsluta det här och sätta mig vid mina babblande kompisar igen. Har matte snart och sedan biologi, och sedan översittar tid på biologi med Ante, Manda och Bea. Jag kommer inte ha något att säga, jag har aldrig något att säga. Orka med allt, usch. Ciao!

 

Rihanna - Disturbia

Solitude* vacancy, <3

alexander östlund,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0