Weekend questionmark.

Den här dagen har varit helt flumm! Jag har haft 4 lektioner men jag har typ inget minne av någon av dom, det är som att jag flygit igenom hela dagen. Jag har inte snappat upp någonting, förutom på historielektionen faktist (omg!). Fast vi satt mebst och flummade på bänkar och snackade om roliga filmer och skrattade ihjäl. Medans vi satt och berättade sjuka grejor om våra olika folk. Jag har om Aztekerna, vilket är otroligt intressant, med tanke på att dom offrar folk som vi slösar pengar. Inte för att det är intressant att offra människor men ni förstår vad jag menar, om inte annat så bryr jag mig faktist inte, haha. Annars så var datalektionen lätt, förutom dom dumma 5 egna frågorna vilket tog typ 30 minuter att komma på för att min hjärnkapacitet sjönk till -35, minst. Fysiklektionen var som alla andra fysiklektioner - tråkig. Jag satt och försökte mig på att räkna och kom mig - ett tal framåt! Och lektionen är 70 minuter lång, dock så snackade Andreas i ungefär 40 minuter så, jag är inte helt inkompetent. Lunchen var helt waste of life alltså, jag åt och sedan så.. vafaan gjorde jag av lunchen? Just ja, det var någon lunchkonsert som jag ödslade lite tid på, inget negativt. Sen bla bla bla, vi hade matte E, bla bla bla, historia, slut.


Snart så tror jag att jag är helt nöjd med min bloggdesign, men jag vågar inte säga säkert än. Jag håller ju på och fixar med den varje gång jag sätter mig vid datorn, haha, men snart får det vara nog. Jag är perfektionist så jag kan nog håller på att fixa och trixa med den i hela mitt liv om jag så kunde. Men jag ska verkligen inte göra det, jag lovar.
Annars så måste jag plugga idag, med tanke på morgondagens prov, usch. Jag kommer att bli underkänd på båda två, jag lovar, jag bara känner det på mig. Alltså jag har inte failat ett enda matteprov i hela mitt liv tror jag, så att göra det nu vore ett totalt nederlag. Så jag måste nog plugga till inatt någongång om jag vill fixa det här. Plus att jag måste hinna pugga till franskaprovet som jag också kommer att faila, dock bryr jag mig inte lika mycket om det, fast jag vet att jag behöver bry mig mer om det. Med tanke på att min lärare är *fulaord* så tror jag att hon kommer hata mig ännu mer om jag failar på mitt första prov, hon hatar mig nog mycket för min frånvaro.



you complete me babe, haha.
andreas & marlene

Mat mat mat mat nu, ovärt att äta men jag måste ju. Ciao!


Snook - Kommer ifrån
Akon - Right now (Na na na)

Soitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0