Time for a break.

Jag hade ingen större lust att skriva någonting igår, därav det extremt korta inlägget. Dels var det för att jag inte var hemma någonting nästan igår och dels för att när jag väl var hemma så hade jag inte orken att faktist skriva en blogg. Men även fast detta så var jag tvungen att skriva någonting med tanke på att jag faktist har ett bloggbehov, och jag måste skriva någonting så ingen tror att jag har dött. Som om någon faktist bryr sig.


Prov i databaser har jag hunnit haft idag. Det gick förbannat bra fram till den punkten då jag inte minns hur man grupperar ihop en post med lika värde. Jag satt därför tillochmed över lektionstiden och kortade ner min 40minuters lunch till 25minuter och kom 5 minuter försent till nästa lektion. Men det var värt det även fast jag inte kom på hur man skulle göra, får hoppas på att jag får VG i alla fall. Oj - mina första höga tankar om mig själv?


Just nu så sitter jag på min sista lektion och väntar på JoOonas. Vi kan visst inte börja utan honom för det är han som har filen vi ska jobba med. Med detta så ville jag faktist bara säga att det är 60 minuter kvar tills jag har lov! It feels sooo good. Just nu så känns det som att jag redan har haft lov men jag går skola ändå - like that would happen.
För övrigt så kommer Snyggrobert hit idag och jag ska väl rädda honom från Lyckseles "gangsters" efter jag kört ett pass på gymmet efter skolan. Det övriga av mitt lov vet jag inte vad jag ska göra - i alla fall inte fram till halloween.


Darin feat. Kat Deluna - Breathin' your love

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
whenever I were lost
you found me

Kommentarer
Postat av: M

Jag skulle bry mig en väldans massa mkt.

Och GuitarHero precis som en blogg är fetaste drogen. haha

2008-10-24 @ 19:26:47
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0