These grey days.

Så jag somnade in hårt igår, av specifika anledningar. Sov ganska konstigt, inte dåligt, utan konstigt. Jag drömde konstiga drömmar som jag inte vet riktigt vart jag fått dom ifrån, plus att det kändes som att jag har drömt dom tidigare. Men det är väl så jag kommer att få fortsätta att leva mitt iv, genom drömmar. För mitt liv är ju ingen dröm längre, I woke up. Eller det var nog snarare någon som väckte mig. Nog tycker jag väl att den person hade kunnat väckte mig lite mer försiktigt istället för att slita mig upp ur sängen och slänga mig in i väggen. Lite väl drastiskt från mig sida faktist.


Skola idag faktist. Jag tog mig upp ur sängen imorse, barely. Så orkade jag inte bry mig om håret så jag slänge på mig en mössa och så orkade jag inte käka någon frukost för allting gjorde mig illamående. Så jag satte mig på cykeln och cyklade till skolan för att ha 45 minuter franska och sedan hål i 3 timmar, fett OVÄRT. Men eftersom min franskalärare är helt dum i huvudet och säger att man ska ha 100% närvaro, så måste jag väl dra mig dig även hur kasst jag än mår.


Just nu så sitter, ligger för att vara mer exakt, jag hos Ante i hans soffa och väntar på att tiden ska gå. Jag vet faktist inte om jag orkar fara till skolan igen. Fast jag har ju matteprov på fredag så det är nog för mitt eget bästa om jag går på mattelektionen idag. Fast biologin är det väl inte så himla värt att gå till, med tanke på att jag inte har gjort någonting som vi borde ha gjort, så jag har ju ingenting alls att redovisa om. Så jag fattar inte varför jag ska gå dit, faktist. För övrigt så fryser jag hur mycket som helst, jag ångrade att jag inte orkade leta efter långkalsonger imorse, men jag hade inte riktigt tid efter att ha suttit och stirrat in i skärmen typ 20 minuter.


Men snart måste man väl fara. Jag börjar ju 13:10, fast det är ju inte så värsta långt till skolan härifrån. Varför ska livet kännas så jobbibgt, jag kan ju knappt tänka. Jag önskar bara någon kunde komma till mig och bara slå en gryta i mitt huvud eller någonting. Man kanske ska återuppta något gammalt beroende, Final Fantasy kanske? Sno in alla tvspelskonsoller och nörda Mario Kart, Final Fantasy, Tecken, Soul Calibur och alla andra manier som man haft genom åren. You can't ruin a ruined life, så jag har om inte så mycket att förlora på det.


30 seconds to mars - Beautiful lie

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: Oskar

oh my fakking god :| vilken svikare du är!!! =| fyfeun. det här var verkligen inte coolt. jag tror nästan jag hatar dig nu..

2008-10-08 @ 16:27:29
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0