Som en gul vante kommer jag tillbaks till dig.

Jag var ute och sålde bröd idag, det gick faktist bra! Nästan alla jag plingade på, som faktist öppnade, köpte bröd av mig. Så jag kommer mig ganska nöjd med mig själv just nu. För övrigt så insåg jag, när jag kom till Sofia, att jag hade tappat min älskade vante efter vägen. Jag har alltså sålt bröd i flera timmar och tappat min vante någon gång under det tidsförloppet, great, just great. Dock så stannade jag kvar hos Sofia ett tag men tillslut blev min längtan och oroa så stor att jag var tvungen och leta efter min älskling. Så hittade jag den, i en korsning alldelens blöt och rädd. Poor glove, men nu så ligger den på tork inne på toa, haha.


Efter brödsälningen och vanteräddningen så cyklade jag hem till mig efter kakao och Ante hem till sig efter bilen. Sedan så kom han och hämtade mig och kakaon och vi drog hem till honom för plugg och kladdkakebak. Dock så kom vi inte så långt eftersom han insåg att dom hade kakao redan men inge vaniljsocker. Så det var bara för mig att sätta mig i bilen med hans morsa och fara hem till mig och "inhandla" vaniljsocker, haha. Sedan bakade vi kakan och läste lite franska, åt kakan och höll sedan på att spy för att den var galet mättande. Så efter två bitar med grädde så ville man inte äta någonting annat anymore ungefär. Vi pluggade vidare och sedan gav vi båda upp för vi ville sova, så skjutsade han hem mig och here I am.


Nu ska jag väl gå och lägga mig. Jag blev ju pigg när jag satte mig i bilen, som jag alltid blev, så jag är inte lika trött längre som jag var när jag ville hem. Dock så ska jag försöka att sova utan att tänka så mycket, men det är svårt. Jag har svårt att inte tänka på dig, du är fortfarande den största delen av min hjärna och det går inte att göra någonting åt. Jag måste tänka på dig för att tanken av dig gör mig glad och lycklig :) Men den gör mig också ledsen sen när jag tänkt alla lyckliga tankar och inser att det kommer aldrig hända igen, inte mellan mig och dig i alla fall? Usch, nej, nu måste jag sluta tänka sådär innan jag blir ledsen igen.
Tänka umeå, fest och hotellet på lördag istället. Plus att det är 1 dag närmare halloween, hahah. It's all about positiv thinking. Nej nu ska jag gå och spotta och borsta tänderna klart. Sov gott allihopa, ciao.


Darin - Homeless

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
Iwan
tyo
uher
ehold
ingm
yha
nd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0