So it's today.

Helt bortkastad dag må jag säga. För det första så sovde jag bara 4,5 timme inatt, för jag vaknade halv 10 och kunde inte somna om. Klädde på mig och gick och la mig med mamma och pappa i deras säng istället, haha. Sedan drog dom ut och jag blev liggandes kvar och smsade med Mr Upptagen, som faktist inte var så upptagen idag, haha. Jag orkade mig upp någon gång då och då och satte mig vid datorn för att kolla runt på internet för uttråkninghets skull. Kring 4 så kom föräldrarna hem igen och då låg jag kvar i deras säng med min älskade telefon, så pappa drog med mig till grusgropen för att köra bil. Med tanke på att jag var helt borta i huvudet så kände jag på mig att detta inte skulle gå som smort. Men det gjorde det faktist, tummen upp för mig.


Annars så har jag inte gjort någonting annat idag. Jag har smsat bort hela dagen. Nyss käkat mat från Ibbes och nu sitter jag och väntar på att Ante ska se förhäxad klart så att vi kan plugga? Jag har ganska tråkigt just nu, sitter och lyssnar på endel halvgamla låtar och längtar tillbaka. Till i somras, till juni och alla underbara minnen. 'Cause if I'd die tomorrow - then this was my last song, I would, feel no kind of sorrow - nah I would ched no tears, I'd smile at my memories - yes I, I feel supreme, and pray for my enemies. Alltså shit vad jag får flashbacks. Fiske, skoterhämtning, cruisa omkring överallt och ingenstans, köra fast i skogen med bilen and all the crazy shit I've done with you guys. Oh shit vad jag saknar det, helt galet.


Men nu måste jag väl fara till Ante då, så att han inte blir cranky. Ska försöka räkna lite matte så jag kan göra provet i veckan. Sedan måste jag försöka fixa allt det andra som ska göras, typ mina andra hundratusen uppsatser, usch. Börjar inte förns typ halv 1 imorgon, så det blir väl inte en tidig kväll för mig idag heller, hoppas jag. Jag är förbannat less på att lägga mig tidigt, jag har ju gjort det jättelänge nu. Plus att jag sover ändå inge länge så vad spelar det för roll... Ju längre jag är uppe ju mindre sömn behöver jag. Det är jättekonstigt, i alla fall så får jag väl se när sängen kommer kalla på mig. Nu är det i alla fall Ante som kallar, så jag är off - nås på telefon. Ciao!
(Inlägget blev en aning försenat för att publishme.se funkade inte när jag skulle publisera det.)


Looptroop - Last song
Zay ft. Grand Daddy - So long

Solitude* vacancy, <3
 alexander östlund,
I miss, miss, miss, miss,
miss, miss, miss,
miss, miss,
saknar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0